dinsdag 2 augustus 2011

Sanur, 2 augustus 2011

Goede middag.... het is alweer 12.49 uur en ik zit met een bord fruit bij de Smoothiebar.
Vanochtend was ik al om 5 uur wakker en heb het een en ander bijgewerkt in mijn traveljournal, maar ben om 8 uur weer gaan slapen tot een uurtje of 10. Laat voor mij en laat voor dit klimaat....

Heb op kamer wat gegeten en ontving SMSje van Ron dat hij bij de Smoothiebar zat. Ben er even een kopje thee gaan drinken en vervolgens richting ATM. Moest geld halen.... pasje vergeten en weer terug.... Dan blijkt opeens dat je niet zoveel geld uit de automaat kunt halen. Dus maar even op de bemo wachten en  naar de pinautomaat bij Hardys. Hehe.... weer terug met de bemo en nu dus even fruit voor de lunch.

Had om 12 uur bij Ayu´s Spa afgesproken, maar verzet naar 13.30 uur. Lekker een Facial en haar laten knippen.

Gister niet mee naar de tandarts gegaan. Toni is ook aangekomen en toen hij hoorde over de tandarts is hij meegegaan. Wat een hype.... op Bali naar de tandarts. Scheelt een hele hoop geld.

Dus gister lekker gewandeld over het strand en in straatjes die ik helemaal niet kende. Ook gemerkt dat de markt is veranderd in een avondmarkt. Om 17 uur ging die open. Leuk!

Nog steeds durf ik niet echt foto´s te maken van mensen.... van dichtbij dus.... Moet ik echt iets aan doen.

Zo en nu ga ik er een punt achterzetten en moet nog steeds de foto´s uploaden. Ga daar maar eens een beginnetje mee maken.

Groetjes,
Ans