woensdag 3 augustus 2011

Sanur, 3 augustus 2011

Goede morgen lieve volgers,

My breakfast this morning...
Het is nog heerlijk vroeg hier en nog niet al te warm. Vanaf 5 uur ben ik al wakker en op 8 uur maar opgestaan en een kopje koffie gezet en het welbekende yogurtje gegeten.
Om 9.15 uur zat ik al bij Maya´s Smoothiebar voor een lekker ontbijtje.

Ben vroeg gekomen, omdat er bij het hotel in Hong Kong iets mis is gegaan. Komt er op neer dat ze ofwel mijn voucher zijn kwijtgeraakt ofwel de voucher nooit hebben ontvangen van het reisbureau. Dus ik heb keurig mijn voucher doorgemaild vanochtend en alles is in kannen en kruiken.

Gisteravond ook al een beetje gaan pakken. Morgenmiddag vertrek ik immers.... bye bye Bali... snik snik...

Ben nog niet helemaal gepakt, maar mijn koffer is nog steeds niet helemaal vol. Vanavond even laten wegen door Ron. Ik mag 30 kilo, dus dat moet lukken. Er zijn kilo's uitgegaan....

Ben ook bezig met uploaden foto´s Ambon. Dat duurt wel even, want ondanks het feit dat ik internet heb... nog steeds niet de snelheid die we kennen van thuis.

Enkele dagen geleden met mijn zusje gebeld. Zij zit in Lovina... die ga ik dus niet meer zien deze vakantie. Helaas ....

Vandaag dus bijna mijn laatste dag. Ik ga lekker wat rondlopen in de kleine straatje hier in de buurt en proberen wat foto´s te maken. Verder een hoofd- en schoudermassage regelen bij Carla´s Spa. Die wil ik vanavond voor het slapen gaan hebben. Denk dus dat dat 21 uur gaat worden, maar hoop dat het ook 22 uur kan.... we´ll see.

Voor nu : Voor de meesten... nog even paar uurtjes slapen en fris weer op en een goede werkdag!!

Hormat,
Ans x

Check de eerste Ambon foto´s hier of rechterkolom...