maandag 1 augustus 2011

Sanur, maandag 1 augustus 2011 @ Maya's Smoothiebar

Goede morgen allemaal,

Het is alweer maandag de 1e augustus en 10.04 uur wanneer ik dit zit te tikken tijdens mijn ontbijt @ Maya's Smoothiebar.
Ben wat later dan normaal, omdat ik gister te laat naar bed ben gegaan en dus vanochtend pas om 8 uur wakker werd.
Wat een heerlijke luie dagen. Gister wilde ik naar het strand en deed even iets op mijn iPhone en vond opeens de film Sonny Boy... had ik er thuis opgezet en helemaal vergeten. Echt heel erg..... want ik ben uiteindelijk pas om 17.45uur naar het strand gegaan. Heb de hele film afgekeken, kon het niet laten.

Om 18.45 uur opgehaald door de shuttle van Jepun restaurant en daar lekker gegeten. Wat een luxe eigenlijk.

Vandaag maar wat gaan wandelen en eind van de middag gaan Ron en ik met Carol mee naar de tandarts in Denpasar. Ze is vorige week geweest om haar gebit te laten doen en laat een brug zetten. Ze betaalt een kwart van wat ze in Nieuw Zeeland zou moeten betalen. Veel mensen laten hier hun gebit doen.
We gaan mee ter ondersteuning. Ze heeft al een paar kiezen laten slijpen en heeft er geen nood kroon op, zoals ze in Nederland doen. Simpelweg omdat er geen laboratorium bij zit en ze de hele handel moeten opsturen.

Verder komen om 16 uur drie kindertjes een fotostikker ophalen. Ze zullen me zoeken hier in de straat. Gister een foto van hen gemaakt en beloofd dat ze een stikker zouden krijgen. Inmiddels uitgeprint en benieuwd of ze ook daadwerkelijk komen.

Zo.... en nu ga ik mijn fruit verder opeten en een kopje koffie drinken. Ga proberen de Ambon foto's te uploaden.

Hormat dari Ans x