zondag 31 juli 2011

Sanur - Zondag 31 juli 2011

Het is nu pas 7.38uur en ik ben al vanaf 5.20uur op. Het strand is niets op dit moment er is te veel wind en geen mooie zonsopgangen. Dat doe ik een volgende vakantie wel weer eens.

Ik heb mijn blogteksten zitten schrijven. Gewoon in bed met netbook op schoot. Ben nu helemaal bij!!! Dus ik ga zo maar eens een kopje koffie zetten, yoghertje eten, douchen en naar de Smoothiebar voor mijn fruitontbijt.

Ga zo wel even met camera naar het strand. Het is zondag en dan zijn er veel locals op het strand. Dat maakt het altijd extra gezellig….. dan ben je pas echt op Bali… gewoon tussen de mensen zelf.

Dus mensen… ik ga koffie maken en zet straks al mijn blogteksten met foto´s online!!

Groetjes uit Bali,
Ans x

Inmiddels is het nu 11.41 uur en ik zit nog bij de Smoothiebar. Helaas was mijn plek op de bank al bezet door een man en een vrouw... later kwamen er nog 2 vrouwen bij en ze praatten nogal luid. Dus ik zette mijn eigen muziek maar op. Lang leve de iPhone!
Toen kwam die man naar met toe en ik maar denken dat hij wilde weten naar welke muziek ik luisterde.... Chopin dus.

Nee hoor.... hij verraste me met iets totaal anders. Dat alles goed met me zou gaan, dat ik het zwaar heb gehad en dat er nu een heel goed jaar aan ging komen en dat mijn gezondheid goed was enzo.... pfff.... was wel even schrikken.... Zomaar een vreemde.

Goed, ik ga even een krantje lezen en dan terug naar mijn kamer om mijn camera te pakken en even naar het strand.

Groetjes allemaal en nog een fijne dag allemaal.... Semangat terus!!!!