vrijdag 15 juli 2011

Sanur - Vrijdag 15 juli 2011

Yosuf en familie tijdens diplomering.... en ik op de achtergrond
in de Noordzee. Ultieme vrijheid.... Yosuf ;)
Goedemorgen,

Inmiddels dag 3. Dinsdag vertrokken richting Bali en na precies 24 uur aangekomen in Sanur.

Bagus maar even gebleven, kon ik uitpakken en uitrusten. Zie hem pas weer maandag, omdat er een ceremonie is en hij naar zijn dorp is.

Woensdag met Susanna, Carol en Ron gegeten en bijgepraat op mijn kamer.
Donderdag (gister dus)ontbeten in Shindu, omdat het Susanna´s laatste dag was. Daarna naar Hardy´s met de bemo voor wat kleine boodschapjes en veel water.

Even naar Shindu geweest om wat af te geven en een massage geregeld tegenover mijn homestay. Heerlijke massage gehad van een uurtje. Ga morgen weer en wil iets doen met kaarsen in je oor. Zag dat daar en met wat Molukkers uit Nederland gekletst die dat ook hadden gedaan. Heel grappig....

Verder gister een internet punt ontdekt tegenover mijn homestay. Gister was de diplomering op de HRO en zou mijn favoriete student afstuderen. Ik was er niet en we zouden proberen via Skype te communiceren. Had wel een filmpje gemaakt en de studenten toegesproken, maar zou nog proberen via Skype aanwezig te zijn. Super goed internet en een goed ontbijtadresje.
Blijken ze om 20 uur te sluiten en de diplomering was om `15.15uur... hier dus 21.15uur.

Diner met Ron, Carol en Susanna. Susanna uitgezwaaid, die ging terug naar Duitsland. Naar mijn huis gesneld en laptop gehaald. Bij Shindu gaan Skypen. Heeft minstens 3 minuten geduurd.... internet viel weg.... heeeellll jammer dus. Maar ontving net een aantal foto's en was wel aanwezig op de achtergrond.

Slecht geslapen vannacht. Mijn buurtjes zaten buiten te kletsen en hadden waarschijnlijk niet in de gaten dat het zo gehorig was. Hoop dat ze snel vertrekken :)

Vanochtend lekker kopje koffie op mijn kamer en yoghertje en naar ontbijt in Smoothiebar. Zit ik nu nog. Simpel ontbijtje.... dacht ik, maar veel te veel. Wel heel lekker. Veel vers fruit.... papaya, meloen, appel, meloen. Croissant en eitje, potje thee en papayajus.
Verder WIFI hier.

Vandaag mijn 1e dag eigenlijk. Lekker naar het strand en camera mee. Die zit nog steeds in mijn tas.

Zo, nu een lekker kopje koffie en dan naar kamer, tandenpoetsen enzo.


Fijne dag allemaal en tot een volgende keer!

Ans x