zaterdag 16 juli 2011

Sanur, zaterdag de 16e juli 2011

Mevr. die bij Wayan op het
pad liep met hele stapel manden
op haar  hoofd...
Goedemorgen allen,


Zit in de Smoothiebar en heb net mijn ontbijt op. Nu even blog bijwerken.

Gister: Wat heb ik gedaan??? Lidy zou zeggen :"Tante Ans chillen......" Yep.... gewoon genieten van alles om me heen en wat wandelen en kletsen en eten en drinken en slapen en weer eten en drinken en slapen.... het goede leven dus!
Was veel op het strand en geprobeerd foto's te maken. Wilde deze vakantie alleen maar close-ups maken van mensen, maar ben te schijterig hiervoor. Had de telelens thuis gelaten, omdat ik vond dat ik gewoon dichtbij moest gaan staan voor de mooiste foto's.
Heb er maar een paar gemaakt en het keurig gevraagd.... pffff....

Mevr. Made Podo...
Heel grappig was toen ik mevrouw Made Podo ontmoette op het strand. Zij is mijn masseuse al jaren. Inmiddels is ze al 76 jaar. Ging een foto maken, maar ze was iemand aan het masseren, maar dat kan hier gewoon allemaal. Dus ik zeg netjes tegen die mevrouw, "ik maak alleen een foto van mevr. Podo hoor." Zag ik dat het Kyoko was uit Japan. Ook een trouwe Bali bezoekster en klant van Made. Vanavond gaan we dus met ons vieren eten Ron, Carol, Kyoko en ik. Grappig om te zien dat mensen die vaker hier zijn een soort van familie aan het worden zijn.

Mevr. die eten verkoopt
op strand...
Gister gegeten met AustraliĆ«rs..... heerlijk die internationale setting. Love it so much!!!! Alleen verstond ik het niet altijd even goed. Ander accent.

Mijn eerste massage al gehad dus. Weet niet of ik dat al ergens schreef. Straks weer naar die salon en ga ik aan de oorkaarsen therapie. Doen ze een kaars in je oor .... Spannend.

En.... heb een ticket naar Ambon. Simon heeft het vanuit Ambon geregeld. Ik vertrek de 20e naar Ambon. Even een code doorgeven op het vliegveld en ik kan door.
Ga via Surabaya en dat vind ik niet zo leuk. Niet omdat ik in Surabaya moet overstappen, maar omdat er nog een stop is in Ujung Pandang om te tanken. Maar goed, dit was de enige plek die er nog was. Terug weg nog niet geregeld.

Ok, mensen ik ga er weer vandoor. Heb om 11.15uur een afspraak.

Lieve groetjes,
Ans x
Had ook Griekenland kunnen zijn....