zondag 31 juli 2011

Sanur - Zaterdag 30 juli 2011

Ook vandaag ben ik weer om 6uur op en ga ik verder met mijn blog. Ben al bijna bij.

Kopje koffie en yoghertje op mijn kamer en daarna lekker fruitontbijt bij de Smoothiebar. Netbook mee en blog bijwerken.

Zalig rustige dag ervan gemaakt. Heb bedacht dat Bali vooral is om uit te rusten dit keer. Na dat turbulente jaar ben ik hier echt aan toe. Het bevalt me prima.

Even bij Ron en Carol langsgegaan en daarna naar de markt voor het schaakspel. Ze hebben hem helemaal geshowd aan me. Pootjes eronder en pionnen erop. Ziet er mooi uit en natuurlijk neem ik hem mee. Krijg nog een klein cadeautje van die mevrouw een sleutelhanger met een Boeddha figuur.

Ik ga nog even snel lunchen bij Bonsai en ondertussen nog een telefoontje met Nederland doen. Bonsai heeft WIFI en dus gratis VOIP, Viber en Tango. Lang leve de techniek!
How blessed I am....

Schaakbord naar kamer gebracht en even siƫsta gehouden.

Wat een heerlijke, luie dag….. als alle andere…. hahaha. Om een uurtje of vier pak ik mijn e-reader en ga bij de Smoothiebar iets drinken en lekker een boekje lezen.

Bij thuiskomst ligt er alweer een offertje op het pad voor mijn deur.... gezegend ben ik..... ;)

Om 19uur eetafspraak bij Piccadilly en om 21.30uur weer thuis en lekker vroeg slapen.