zondag 17 juli 2011

Sanur, zondag 17 juli 2011 / 11.16 uur.

Mogge allen,

Wederom in de Smoothiebar.
Beetje gek idee om nu over gister te gaan schrijven.... Overigens zag ik dat er een netwerk in de buurt van mijn adresje is en dat ik hier wellicht gebruik van kan maken. Ga daar straks even achterheen.... wat een flop dat ik hier niet eerder aan gedacht heb zeg...

Ik met een kaars in mijn oor...
Gister gewoon weer rustig aan gedaan... als altijd hier. Ontbeten hier en daarna met Ron en Carol hier iets gedronken.

's middags earcandle therapy gedaan. Lig je daar met brandende kaars in je oor. Vreemde gewaarwording en verder niets van gemerkt... ook niet na afloop. Zal wel dus....
Meteen maar de voeten laten doen, zat daar toch al... half slaperig, dus maar even blijven zitten.

Later nog even foto´s gaan maken op het strand.

Eten bij Tootsie...
's avonds met Ron, Carol en Kyoko gegeten bij Tootstie. Laten ze nu sateh-ikan van het menu gehaald hebben. Was wel balen, want zij hebben altijd de lekkerste sateh-ikan aan het strand.... pech dus!

Dat was dus gister....


Vanochtend vroeg @ Sanur Beach...
Vanochtend om 6.45uur stond ik op het strand en was eigenlijk een uur te laat voor de zonsopkomst. Was al erg druk op het strand i.v.m. Kuningan een Balinese feestdag. Overal werden offers gebracht.

Daarna weer terug naar kamer en kopje koffie gezet, yoghertje gegeten, gedoucht en richting Smoothiebar voor mijn ontbijtje.

Ben foto´s aan het opladen op FaceBook. De link zal ik zo hier plaatsen.

Kan nog niet goed uit de voeten met mijn camera. Ga meteen contact opnemen met de fotograve in Den Haag voor een privé cursus fotografie, want ik maak niet de foto's die ik wil maken.....

Ik ga nu even verder met de foto's.

Fijne zondag allemaal en big hug,

Ans xxx

Check de foto's hier......